Sunday, May 28, 2017

Pasti As-Siddiq, Kampung Teluk Gelam

TERKINI (28/5/2017) 


PASTI AS-SIDDIQ memerlukan sumbangan untuk

menggelakan air hujun tempias masuk ke dalam ruang belajar dibahagian hadapan dengan membuat sedikit pengubahsuain dgn membuat dinding@sebagainya

akan di update dari semasa ke semasa

utk sebarang pertanyaan@sumbangan ....

boleh hubungi cikgu fauziah:  (017-4511061)

ini adalah gambar bahagian yang akan diubah suai:


PASTI AS-SIDDIQ, Kampung Telok Gelam Mukim Naga terletak lebih kurang 500m dari kem Tok Jalai. Jalan mudah untuk ke sana adalah melalui lorong bersebelahan kem tersebut. Baru mula beroperasi pada tahun 2011.


Pemandangan bahagian hadapan bangunan PASTI As-Siddiq


Pelbagai Alat bantu Mengajar yang dihasilkan sendiri oleh Cikgu Fauziah


Cikgu Fauziah seorang guru yang berdedikasi dan telah berpengalaman mencurahkan bakti beliau sebelum ini di PASTI Kawasan Kuala Kedah memastikan kesediaan PASTI ini untuk menerima murid seawal umur 4 tahun.

2 comments:

PASTIASSIDDIQ said...

Assalamualaikum...
PASTI AS-SIDDIQ,KPG TELUK GELAM,
AKAN MENGADAKAN SAMBUTAN MAULIDUR RASUL,PADA 10\2\2012,HARI JUMAAT,JEMPUTAN KE MAJLIS SAMBUTAN KEPADA SEMUA WARIS DAN PELAJAR DENGAN HORMATNYA DI ATAS WAJIB MENGHADIRINYA..
MARILAH BERSAMA-SAMA DALAM MENGINGATI BAGINDA MUHAMMAD S.A.W,DENGAN MENGIKUTI MAJLIS-MAJLIS YANG BOLEH MENDEKATKAN DIRI KITA KEPADA-NYA..ALLHU AKBAR!!!!

Unknown said...

Sy Othman Arshad, anak kelahiran Kpg Telok Gelam dibelakang Sek Keb Tok Jalai. Sy mencari sahabat/Kenakan diperantauan yg berasal dr Kpg T/Gelam. 013-2749711 (20/11/2019) KL